Skip to content Skip to footer

PhoenixAviation OÜ on lennukoolituse organisatsioon (ATO) erapilootide (PPL(A)) koolitamiseks. Koolitussertifikaat on kehtiv alates 15.08.2022. Õpetame soovijaid lendama ühemootorilisel lennukil Cessna 172 ja ka reaktiivlennukitel L-29 ja L-39. Koolitame ka lennuinstruktoreid. Samuti anname soovijatele öölennu koolitust.

Meie instruktorid on kogenud piloodid, kes on koolitanud nii era- kui ametpiloote juba aastaid. Koolituse kestvus sõltub soovija aktiivsusest ja see koosneb kahest osast: teoreetilisest koolitusest ja praktilistest lendudest.

Saame tuttavaks:

Rein Porro on Eesti lennuõpetaja, piloot ja lennundusentusiast, kes on tuntud oma panuse eest Eesti lennunduse arendamisse ning oma pühendumuse eest lennuohutuse ja lennundushariduse edendamisele. Oma pea 60-aastase karjääri jooksul lisaks pilooditööle ja õpetamisele on Rein osalenud mitmetes lennundusprojektides: alates esimesest taasiseseisvunud Eestisse toodud oma lennukist (Jak-18T) kuni mitme lennukooli ja -organisatsioonide ülesehitamiseni – AeroCo, Nõo RG lennundusklass, Ergon, Tartu Lennukolledž, Pakker Avio, Lennuamet. Viimatine Reinu kätetöö on PhoenixAviation lennukooli loomine augustist 2022, mis tegeleb erapilootide koolitamisega.

Rein: teooriainstruktor

Tegutsen erapiloodina aastast 2010, alates 2014a aga olen ka teooriainstruktor.
Lennanud seni Cessna 172-ga ning aastate jooksul on saanud erinevaid kogemusi, nende seas näiteks öölennupädevus ning ATPL-teooria lisakoolitused.
Lendamise juures meeldib eelkõige see, et hea ettevalmistuse tulemuseks ongi lend, mis kulgeb plaanipäraselt ning sellegi poolest on igas lennus midagi, mida kõrva taha panna ja areneda, et järgmine lend veelgi parem tuleks.

Rasmus: teooriainstruktor, vastavusseire juht (CMM) ja ohutusmänedzer (SM)

Oma 12-aastase lennunduskarjääri jooksul, olen töötanud nii liini-, militaar- kui ka ärilennunduses. Hetkeseisuga olen külastanud 259 erinevat lennuvälja neljas erinevas maailmajaos – seda kõike lennates nii ATR42/72’ga, Nextant 400XTI’ga, An-2’ga, Piper Navajo’ga (Norra fjordides) ja viimased aastad Falcon 900Lx’ga.
Õnneks pole veel oma 35-ndaks eluaastaks kogu maailma ära näinud ja veel on kohti, kuhu lennata. Nii palju veel, mida avastada ja lennukeid, mida proovida!

Kaspar: lennuinstruktor lennukil Cessna 172

Instruktorina tegutsenud 2015-st aastast. Koolitanud piloote nii Eestist, kui ka mujalt Euroopast. Lennanud nii Norra fjordide vahel madalalt mõõdistuslende, kui ka 45000 jala kõrgusel reisilende, Euroopast Aasiani ja Aafrikast Teravmägedeni.

Marina: lennuinstruktor lennikul L39
 
Olen lennunduses olnud alates aastast 2011. Treeningreaktiivlennukiga L-39-ga hakkasin aga kaasas lendama ammu enne kui jõudsin suurde lennufirmasse tööle. See oli minu esimene lennuk (loe: armastus) peale lennukooli õppelennukit. Aga juba aasta hiljem omasin selle lennuki tüübimärget oma piloodilitsentsis. Ja ainult kolm aastat hiljem sain ka sama lennuki instruktoriks. Kuigi tänaseks päevaks ma olen juba väga mitmel lennukitüübil lennanud ja peatöökohana olen ma kapteniks reisilennuki Airbus A220 peal, siis lemmikuks on mul alati olnud L39.